terça-feira, agosto 21, 2007

Uma Dedicação Muito Especial


N ta dedica es musica pa tudo povu
Dedico esta musica a todos os povos
N ta dedica es musica pa tudo raca
Dedico esta musica a todas as raças
N ta dedica es amor ki ten pa tudo nhos
Dedico este amor que tenho a todos vós
Pa nu vivi tudo unido pa tudo tempo
Para vivermos todos unidos, para todo o tempo
N ta dedica es amor kin ten pa tudo nhos
Dedico este amor que tenho a todos vós
Pa nu vivi tudo djunto pa iternidadi
Para vivermos todos juntos para a enternidade
Tudo povu li nhos tchiga mas perto mi
Todos os povos cheguem-se mais para perto de mim
N kre dividi ku nhos nha alegria e nha tristeza
quero dividir convosco as minhas alegrias e tristezas
N bem di longi sim e nha caminho e longi sim
Vim de longe sim, e o meu caminho é longo sim
Ma nha vontadi e grandi ke ta supera nha cansera
Mas a minha vontade é tão grande que supera o meu cançaso
Guentis di gossi nau, ka nu disanima nau
Gentes de agora, não desanimem
Nos amor e forti ke ta supera nos frakezas
o nosso amor é tão forte que supera as nossas fraquesas
E si nu ka conxi nau, ka nu ten medo nau
e se não o conheçemos, não tenhamos medo
Nos canta ku mi nu partilha nos sofrimentos
cantem comigo e partilhemos os nossos sofrimentos
Nnhordeus na ceu nu ta pidi nho ku mo aberto
Nosso Senhor, peço-te de mãos abertas
Pa nhu djudano e pa nhu guiano
Para nos Ajudares e para nos Guiares
Pa un mundo cheio d amor e sem maldadi
Para um mundo cheio de amor e sem maldades
Um mundo di so verdadi
Um mundo só de verdades
Mas canto tempo nhu sta permiti es sofrimento
Mas por quanto tempo Permitirás este sofrimento
Kuse ki dja nu fazi ku nos mundo
o que é que já fizemos com o nosso mundo
Ma nos nu ka sta para di luta nau
Mas nós não paremos de lutar
Nhordeus nhu abencuano
Nosso Senhor abençoa-nos
By: Gil Semedo